Кошик
224 відгуків
+380 (98) 600-73-16
Товари для всіх
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ми прагнемо, щоб кожен покупець залишався задоволеним своїм придбанням. Якщо з будь-якої причини ви не задоволені товаром, ми надаємо можливість його обміну або повернення відповідно до закону. Як оформити обмін чи повернення товару: 1. Зв'яжіться з нами - напишіть нам на електронну пошту ch.v1991@gmail.co або зателефонуйте за номером 0986007316; - Повідомте про ваше бажання повернути або обміняти товар, вказавши номер замовлення та причину повернення. 2. Упакуйте товар - упакуйте товар у його оригінальну упаковку, якщо це можливо; - Переконайтеся, що товар не має слідів використання та зберігає свій товарний вигляд (ярлики, пломби, захисні плівки тощо). 3. Надішліть товар назад - Надіслати товар потрібно за адресою: м. Київ, Нова пошта, відділення №396: вул. Рональда Рейгана, 8 (завжди уточнюйте за номером телефону). Хто сплачує транспортні витрати? - у разі повернення товару через неналежну якість (пошкодження, дефекти) всі транспортні витрати покриває наш магазин; - у разі повернення товару без дефектів (відмова від покупки, помилка у розмірі, кольорі тощо) – покупець покриває транспортні витрати. Термін та спосіб повернення коштів: - повернення коштів відбувається протягом 14 днів з моменту отримання товару назад. - Повернення коштів здійснюється на ту ж картку, з якою було здійснено оплату (якщо оплата була на картку). - Якщо товар був сплачений готівкою при отриманні (накладений платіж), кошти будуть повернуті на ваш банківський рахунок або іншим зручним для вас способом. Умови повернення товару: - Товар підлягає поверненню чи обміну за умови, що він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, комплектацію та упаковку. - Повернення або обмін товарів без дефектів можливе лише за умови, що вони не входять до списку товарів, що не підлягають поверненню згідно з чинним законодавством (наприклад, продукти харчування, косметика, товар, який було виготовлено на замовлення).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner